„Mazowieckie Barwy Wolontariatu” - XI edycja konkursu

Zarząd Województwa Mazowieckiego po raz kolejny ogłosił  konkurs, którego celem jest popularyzowanie znaczenia wolontariatu. Adresowany jest on do wolontariuszy, podmiotów, które realizują program wolontariatu pracowniczego; organizacji pozarządowych i instytucji publicznych współpracujących z wolontariuszami i wspierających ruch wolontariacki w Polsce.

 Cel konkursu to popularyzowanie i wyjaśnianie znaczenia wolontariatu; propagowanie inicjatyw mających na celu podniesienie prestiżu wolontariatu; poszerzanie wśród mieszkańców Mazowsza wiedzy o rodzajach wolontariatu i zakresu pracy wolontariuszy; zachęcanie mieszkańców Mazowsza do podejmowania aktywności wolontariackiej, włączania się w inicjatywy łączące bezinteresowne działanie z kształtowaniem więzi społecznych opartych na zaufaniu i solidarności społecznej.

W tym roku Laureaci będą wybierani w następujących kategoriach:

  • wolontariat indywidualny;
  • wolontariat grupowy;
  • wolontariat w szkole lub przedszkolu;
  • wolontariat seniorów;
  • kategoria specjalna - wolontariat w celu przeciwdziałania epidemii Covid-19.

Wypełniony formularz zgłoszeniowy (dostępny jako załącznik) wraz z opisem należy przesłać w formie :

- elektronicznej – na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., z tematem „XI edycja konkursu Mazowieckie Barwy Wolontariatu” (formularz zgłoszeniowy oraz potwierdzenie działalności wolontariusza powinny mieć formę skanu np. w formacie pdf i zawierać podpisy kandydatów i osób dokonujących zgłoszenia lub reprezentujących podmiot zgłaszający lub potwierdzających działalność wolontariusza); lub

- papierowej – na adres korespondencyjny:

                                  Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie

                                   ul. Okrzei 35, 03-715 Warszawa

                                   z dopiskiem „Mazowieckie Barwy Wolontariatu”.

Zgłoszenia w Konkursie przyjmowane są do 30 września 2021 r. – o dotrzymaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie.

Rozstrzygnięcie Konkursu przewidziano w terminie do 29 października 2021 r.

 Wyniki Konkursu opublikowane zostaną na stronach internetowych mazovia.pldialog.mazovia.pl. Wręczenie dyplomów odbędzie się natomiast podczas uroczystej gali wręczenia Nagrody Marszałka Województwa Mazowieckiego. Termin i miejsce zostanie podane  do publicznej wiadomości na w/w stronach internetowych.

Konkurs organizowany jest pod auspicjami Mazowieckiej Rady Działalności Pożytku Publicznego.

Dokładne warunki uczestnictwa oraz wymagania formalne znajdziecie Państwo w regulaminie dostępnym jako załącznik. 

Starostwo Powiatowe w Płocku
ul. Bielska 59, 09-400 Płock
tel.: (0-24) 267-68-00
fax: (0-24) 267-68-48
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
www.powiat-plock.pl


Godziny Pracy Urzędu:
od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 - 15:30

Wydział Komunikacji:
tel. +48 (24) 267-68-22
+48 (24) 267-68-18
+48 734-464-308

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2019 Starostwo Powiatowe w Płocku
herb powiatu
Projekt i wykonanie: HEDEA
Ta strona wykorzystuje pliki cookies i inne podobne technologie. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w pamięci Twojego urządzenia.
Ok