Planujesz wakacyjny wypoczynek? Poznaj swoje prawa. Już po raz ósmy ponad 40 instytucji wspólnie przypomina konsumentom, o czym pamiętać w czasie urlopu. Wejdź na strony internetowe uczestników akcji informacyjnej „Przed wakacjami – co warto wiedzieć”.
Przed wakacjami – co warto wiedzieć? Czytaj więcej: Przed wakacjami – co warto wiedzieć?
Pełnomocnik Marszałka Województwa Mazowieckiego ds. współpracy z organizacjami pozarządowymi, w imieniu Zarządu Województwa Mazowieckiego, zaprasza organizacje pozarządowe oraz podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie do udziału w pracach nad przygotowaniem projektu Rocznego programu współpracy Województwa Mazowieckiego z organizacjami pozarządowymi na 2018 rok, najważniejszego dokumentu wpływającego na zakres współpracy Samorządu Województwa Mazowieckiego z sektorem pozarządowym.
Urząd wszczął postępowanie przeciwko Polkomtelowi na usługę m.in. Czat Towarzyski świadczoną z wykorzystaniem numerów 7218 i 60228. Konsumenci, którzy złożyli reklamację są odsyłani do „zewnętrznych podmiotów”. Przyglądamy się praktykom pozostałych operatorów.
SMSY PREMIUM – POSTĘPOWANIE UOKIK Czytaj więcej: SMSY PREMIUM – POSTĘPOWANIE UOKIK
Kupujesz meble ogrodowe? Podpowiadamy, na co zwrócić uwagę. Inspekcja Handlowa na zlecenie UOKiK sprawdziła bezpieczeństwo tych produktów. Zastrzeżenia dotyczyły 30 proc. skontrolowanych mebli.
Płytki, panele, okna – kupując wyroby budowlane zwróć uwagę na oznakowanie i sprawdź dołączone informacje.
Konsument na rynku budowlanym Czytaj więcej: Konsument na rynku budowlanym
Starostwo Powiatowe w Płocku
ul. Bielska 59, 09-400 Płock
tel.: (0-24) 267-68-00
fax: (0-24) 267-68-48
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
www.powiat-plock.pl
Godziny Pracy Urzędu:
od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 - 15:30
Wydział Komunikacji:
tel. +48 (24) 267-68-22
+48 (24) 267-68-18
+48 734-464-308